ترانه سبز (158)- با من بايست (بان جووي و اندي)

پس از انتشار کلیپ ترانه‌ای که جون بائز، خواننده صاحب نام و صاحب سبک آمریکایی، برای هم‌صدایی با مردم ایران اجرا کرده بود ، اکنون کلیپی از ترانه مشترکی که بان جووی و اندی اجرا کرده‌اند، به سرعت در حال انتشار در شبکه‌های اینترنتی است.

این ترانه اجرایی جدید و دوزبانه (فارسی - انگلیسی) از ترانه مشهور «با من بایست» اثر بان جووی است که در آن بان جووی بخش‌هایی را به زبان فارسی برای مخاطبان ایرانی خود اجرا می‌کند. این ترانه به عنوان پیاده این دو خواننده برای «همبستگی جهانی با مردم ایران» انتشار یافته است.

بان جووی که در این کلیپ استودیویی، تراکتی با شعار «ما یکی هستیم» در دست دارد، در بخشی از این ترانه می‌خواند: «دست به دست، هم‌صدا/ تو و من، هموطن/ درد تو، درد من/ با من باش»

بان جووی، خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای آمریکایی، متولد ۱۹۶۲ میلادی است که طرفداران زیادی به‌ویژه در میان جوانان ایرانی دارد. اندی یا آندرانیک مددیان هم خواننده ایرانی و ارمنی‌الاصل متولد ۱۹۵۱ میلادی است که محبوبیت زیادی میان هواداران موسیقی پاپ فارسی به ویژه در ایران و تاجیکستان دارد.

در اجرای این ترانه که در ۲۴ ژوئن ۲۰۰۹، سوم تیرماه انتشار یافته، ریچی سامبورا، نوازنده صاحب نام گیتار، اندی و بان جووی را همراهی می‌کند.



لينك دانلود :
براي دريافت فايل صوتي اينجا را كليك كنيد. 

منبع : سايت راديو فردا


0 ديدگاه:

ارسال یک نظر