ترانه های سبز (18) هر روز یک ترانه سبز - من اعتراف میکنم

این ترانه توسط گروه سندرم بعد از انتخابات در زمان دستگیری و محاکمه زندانیان سیاسی اجرا شد و همزمان نماهنگ بسیار زیبایی از آن ساخته شد که با توجه به شعر و استفاده به جا از تصاویر یکی از زیباترین و ملموسترین نماهنگ های جنبش سبز تبدیل شد.

متن ترانه:
من اعتراف می کنم به قتل حمل اسلحه
به ارتباط اجنبی به سازش و مسامحه
من اعتراف می کنم به ننگ سر سپردگی
به اغتشاش مفسده به شرب خمر و هرزه گی
من اعتراف می کنم به انقلاب مخملی
به کودتای موسوی علیه بیت رهبری
من اعتراف می کنم که خاتمی منافق است
وشیخ هم طبیعتا خراب کار و فاسق است
من اعتراف می کنم به صاف بودن زمین
به روز بودن شب و یسار بودن یمین
من اعتراف می کنم که جان نثار رهبرم
که قتل این همه جوان نبوده کار رهبرم
من اعتراف می کنم که شب سپید بود ومن
اگر سیاه دیدمش خطای دید بود و من
من اعتراف می کنم که اشتباه کرده ام
وعمر خویش بی جهت چنین تباه کرده ام
من اعتراف می کنم تعفن لباس من
ز کار خویش بوده من خودم خراب کرده ام
فقط مرا تمیز کن، مجال یک وضو بده
من اعتراف می کنم هوای آب کرده ام
من اعتراف می کنم نه بطری و نه کابل بود
نه سقف بود و پنکه و نه پیچش طناب بود
من اعتراف می کنم که قرص ها توهم استُ
فرد خاینی چو من نه لایق ترحم است
من اعتراف می کنم فقط کمی امان بده
به دوستان گشنه ام فقط یه تکه نان بده
من اعتراف می کنم ترُخدا دگر نزن
چه کار کرده مادرم؟ چه کار کرده پیرزن
من اعتراف می کنم، من اعتراف می کنم

برای دانلود فایل صوتی اینجا را کلیک کنید.

برای دیدن نماهنگ اینجا را کلیک کنید.

0 ديدگاه:

ارسال یک نظر