ترانه سبز (311) - امروز - حسام فرياد

ترانه سبز امروز از آلبوم غزل حسام فرياد 




متن ترانه:
ببین شکسته بال من
ای ناجی خیال من
از پشت دیوار سکوت
برس به خسته حال من
اگه زوالم نمی خوای
آشفته حالم نمی خوای
تو ی حجاب انتظار
مرگ خیالم نمی خوای
امروز روز رسیدنه
به غنچه های رازقی
روز فدا کردن جون
به پای عشق و عاشقی
روز فدا کردن جون
به پای عشق و عاشقی
بسکه گلای عاطفه
تو باغچه بی نفس شدن
مرغای آرزوی من
خسته از این قفس شدن
این قفس تنها شدن
با غصه همصدا شدن
نمیشکنه تا خون باشه
تو رگ خشک باغچه ها
تا آخرین چاره باشه
برای این فاصله ها
امروز روز رسیدنه
به غنچه های رازقی
روز فدا کردن جون
به پای عشق و عاشقی
روز فدا کردن جون
به پای عشق و عاشقی
ببین شکسته بال من
ای ناجی خیال من
از پشت دیوار سکوت
برس به خسته حال من





 لينك دانلود:
 براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد. 


   كليپ تصويري:




0 ديدگاه:

ارسال یک نظر