ترانه سبز (318) - عروسك - به ياد ندا

 ترانه سبز عروسك كه به ياد شهيد ندا آقا سلطان خوانده شده است. 


متن ترانه:
عروسكم گريه نكن 
تاريكيها تموم ميشن 
دوباره چشمك ميزنن
ستاره ها به تو به من 
نگاه گرم تو بدوز 
به اين صداي خسته تن 
تا بشكنه قفل سكوت 
با دل دل صداي من 
گريه نكن عروسكم 
ترانه اخرش خوشه 
شب و حالا نگاه نكن 
كه عاشقا رو ميكشه


يه روز من و تو با غزل 
شب و شكنجه ميبريم 
ترانه و مرثيه رو 
پنجه به پنجه ميبريم 
يك روز همين فردا شايد 
من و تو دست تو دست هم 
رد ميشيم از وحشت و درد 
از شب و دلشوره و غم 



عروسكم گريه نكن 
تاريكيها تموم ميشن 
دوباره چشمك ميزنن
ستاره ها به تو به من 
وقتي من و تو با هميم 
نبض ترانه ميزنه 
جايي براي غصه نيست 
وقتي چشات مال منه
ببين ستاره ها دارن 
دوباره چشمك ميزنن 
گريه نكن عروسكم 
تاريكيها تموم شدن 


 لينك دانلود:
 براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد.


كليپ تصويري:








0 ديدگاه:

ارسال یک نظر