ترانه سبز (420) عاشق ایران آژاد

ترانه سبز عاشق ایران آزاد ترانه ای زیبا با شعری زیبا
از دوستان سبز و گرامی خواهشمندیم اگر نام خواننده و شاعر این ترانه زیبا را میدانند کامنت بگذارند. 

متن ترانه:
 از شدت جهل و جنون
ببین که به دیگر جان  لبم آمد کنون
خشمم گشته ژرف و فزون
از این حربه حقه و ای بیداد دون
ای هموطن همبخت من
ای عاشق ایران آزاد
ای هم وطن هم بغض من
دل بسته ایران آباد
رنگ سفید پرچم ما
نشانه امید و صلح
که شلاق ستم
با خونت آذین کند آن
از همت خاشاک و خس
برشده میهن و میبالد به ان همه کس
صف در صف همه تازه نفس قلدران را گوییم
تقلب دیگر بس

ای هموطن همبخت من
ای عاشق ایران آزاد
ای هم وطن هم بغض من
دل بسته ایران آباد
رنگ سبز پرچم ما
نشانه اندیشه های شاداب و جوان
که شلاق ستم با خونت آذین کند آن
هزاران سال پیش با صد کرور یار خویش
به خون با عمر و چاه
ایرانی موندم جاودان
ایران من و یاران من

دشمن صفت رنگ سرخ پرچم ما
نشانه بیرحمی خصم و جرات تو
که شلاق ستم
با خونت آذین کند آن

ای هموطن همبخت من
ای عاشق ایران آزاد
ای هم وطن هم بغض من
دل بسته ایران آباد

ایران

لينك دانلود:
براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد.

كليپ تصويري:


0 ديدگاه:

ارسال یک نظر