دي وي دي ترانه هاي سبز با امكانات جديد آماده ارسال شد.

دي وي دي ترانه هاي سبز شامل ترانه هاي سبز از شماره 1 تا 309 (1/6 گيگابايت شامل 420 ترانه )به همراه نماهنگ هاي بسيار زيباي سبز (2/7 گيگابايت شامل 149 نماهنگ) آماده شد. در اين دي وي دي جديد نماهنگهاي جنبش سبز مشهد نيز گنجانده شده است. هموطناني كه مايلند، اين دي وي دي را دريافت كنند كافيست آدرس كامل خود را به ايميل jsm1388@gmail.com بفرستند تا با رعايت تمام مسائل امنيتي براي آنها ارسال گردد.

ليست كامل ترانه هاي سبز دي وي دي


نماهنگ هاي جنبش سبز مشهد:
بهار غم انگيز (بامداد فلاحتي)
علي برخيز(آريا آرام نژاد)
مدارا (سيد سعيد جعفرزاده (هماي))
يادگار خون سرو(محسن نامجو)  تقديم به مادر شهيد سهراب اعرابي
دريا (حامد نيك پي)
دلم گرفته (فريد صلواتي)
كودتاي مقدس ( سخنان پناهيان قبل از انتخابات )
دو مسير، دو زمان ، يك هدف 

فيلم مستند حماسه پل كالج به مدت 42 دقيقه - شرح اتفاقات پل كالج (پل حافظ) در عاشوراي خونين سال 1388
آنونس فيلم مستند حماسه پل كالج


  • تصاويري از بخش هاي نرم افزار








10 ديدگاه:

ناشناس گفت...

دوستان با تشکر به اطلاعتون میرسونم که دی وی دی ارسالی شما در تهران بدستم رسید.
ارادتمند
فرهادپور

ناشناس گفت...

امیدوارم که واقعا امنیت مردم حفظ بشه .

ناشناس گفت...

من دوست دارم هزینه رو پرداخت کنم کمک نمیکنیم نباید زالو باشیم

ناشناس گفت...

این دی وی دی به شهر هایه دیگه هم ارسال میشه؟

ناشناس گفت...

سلام دوست عزيز مرسي dvd امروز بدستم رسيد منم سعي ميكنم اين dvd رو پخش كنم. به اميد آزادي ايرانمون

ناشناس گفت...

ممنون از لطفتان ولی آیا بهتر نبود که برای هر خواننده یک فایل و پوشه درست می کردید و موزیک ها و آهنگ های مربوط به هر خواننده در پوشه مربوط به خودش با اسم خودش بود؟! البته امیدوارم در هنگام گوش دادن به موزیک ها اسم موزیک ها طوری باشد که هنگام گوش دادن بشود از روی اسمی که روی مانیتور مثلاً ضبط ماشین نوشته می شود بتوان پی برد این اهنگ درحال پخش خواننده اش کیست چون بعضی جاها خیلی از آهنگ ها را می بینیم که مثلا درگوشی موجود است ولی به جای اسم اهنگ آدرس یه سایت هستش خب این زیاد جالب نیست و اگر اسم اهنگ اطلاعاتی درخصوص خواننده ونام اهنگ بدهد خوب است..درخصوص پوشه هم احساس می کنم اینگونه نیست بر اساس چیدمانی که الان نگاه می کنم و شماره بندی های انجام شده نام خواننده ها پشت هم نیستند مثلا اهنگ آریا آرام نژاد یکی اول است یکی وسط است یکی آخر است اگر همه اهنگ های یک خواننده یا پشت هم بود یا در یک پوشه مربوط به همان خواننده خیلی راحت تر می شد مخاطب بتونه اهنگ مورد علاقه خودش را پیدا کند...امیدوارم ناراحت نشین ازحرفام درجهت انتقادسازنده بود وگرنه این زحمت شما جای تشکر داردوخسته نباشید واقعا

ناشناس گفت...

درود ... برادر نگران شدم ! جواب ایمیل نمی دی ! امیدوارم که سلامت باشی و مشکلی پیش نیامده باشه! «فریاد»

ناشناس گفت...

درود و سپاس .. دریافت شد «فریاد»

ناشناس گفت...

درود من را از منتهی الیه نقطه مرزی جنوب غرب پذیرا باشید.
با تشکر ؛ دی وی دی به دستم رسید.

زنده باد آزادی
جاوید ایران زمین

یار دبستانی از بندر امام - سربندر

ناشناس گفت...

من اهواز هستم برای منم ارسال میشه؟

ارسال یک نظر