ترانه های سبز (64) - هر روز یک ترانه سبز - ایران سبز

ترانه ای به صورت کر توسط گروهی ناشناس، زیبا و اثر گذار در وصف این روزهای ایران

متن ترانه :

مزد دستم سهم دستان تو / بلوای تو سهم دستان من / خشکیده بر سفره ننگ تو / نان فرزندان من / خشم و وحشت سهم چشمان تو / اشک و حسرت سهم چشمان من / ریزد با تیغ جلادان تو / خون همراهان من / سایه شومت را خواهم زدود / از چهره میهنم / شعر رهائی را خواهم سرود / با بذل جان و تنم / روزی دوباره بر لبهایمان / لبخندی خواهد نشست / سقف شب ظلم و تاریکی را / مشتمان خواهد شکست / اینک مجال آه و ناله نیست / مرگ ستم خواب و افسانه نیست / سرنوشتم را بر می گزینم / خفتن راه چاره نیست / ایران سبزگونه فردای ماست / لبریز از شور سهراب و نداست / گر برخروشم غم فارغ شود / نفرین بر نامم رواست / تیر و زنجیر و باتوم و قفس / زآتشم خاکستر است / چون برخروشیم و دریا شویم / پیروزیم ای همنفس / گر در خیابان جانم پرگشود / بگذر با شور از تنم / از خاکم سبزه ها قد می کشند / کاین زمین سهم من است.

لینک دانلود :
برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

0 ديدگاه:

ارسال یک نظر