ترانه سبز (305) - مي نويسم- حسام فرياد

ترانه سبز مي نويسم از حسام فرياد
  متن ترانه:

من از اشکِ ستاره می نویسم
از ابرِ پاره پاره می نویسم
تمامِ اطلسی ها را خَبر کُن
که از فصلی دوباره می نویسم
من از خوابِ گل اینجا می نویسم
از اینجا تا به آنجا می نویسم
تو از خوابِ ستاره می نویسی
من اینجا با تو از ما می نویسم
من از بی تابی ِ ماه می نویسم
نگاهش را به یک آه می نویسم
نمی خواهد که اشکم را ببیند
قلم در دست و در راه می نویسم
دو چند خطی به دلدار می نویسم
به دلدار بر سَرِ دار می نویسم
چو حَلاِّج می زنم دل را به دریا
برایِ خاطرِ یار می نویسم
نَه از فصلی که آمد می نویسم
متن ترانه و آهنگ از سایت ایران ترانه
نَه از فصلی که آید می نویسم
نَه از دستانِ سبزِ ساکتِ تو
نَه از آنچه که باید می نویسم
غَمت را بر غمِ من می نویسم
تو را بر جان و بر تَن می نویسم
و از آنجا که پایانِ غَمِ توست
من از فردایِ میهن می نویسم
من از گلهایِ پَرپَر می نویسم
از عشقِ گم من از سَر می نویسم
من از رفتارِ دشنه رویِ گردن
که وقتی می بُرد سَر می نویسم
من از آواز ِ دلگیر می نویسم
از آن دل می شود پیر می نویسم
کلیدِ واژگانت را به من دِه
که از پروازِ زنجیر می نویسم 

 لينك دانلود:
 براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد.

0 ديدگاه:

ارسال یک نظر