اطلاعيه جنبش سبز مشهد در مورد سومين سه شنبه اعتراضي - 24 اسفند (چهارشنبه سوري)

همراهان  سبز مشهدي
در سومين سه شنبه اعتراضي مان، در اعتراض به حصر و بازداشت رهبران جنبش سبز، بار ديگر در مسيرهاي راهپيمايي حضور سبزمان را چون پتكي بر سر كودتاچيان خواهيم كوبيد.
مسيرهاي راهپيمايي :
سه راه راهنمايي به طرف ميدان دكتر علي شريعتي (تقي آباد)
ميدان سعدي به طرف ميدان دكتر علي شريعتي (تقي آباد)
ساعت 17

در ضمن با توجه به شب چهارشنبه پاياني سال (چهارشنبه سوري ) از كليه همراهان سبز درخواست ميكنيم تا اين شب را به گفته ي ميرحسين سبزمان، به جشنواره نور عليه تاريكي  و تجمعات اين شب را به تجمعات اعتراضي تبديل كنند و با شعارهاي سبز سكوت شب پرستان را بشكنند، تا كودتاچيان خيال نكنند با سركوب و ايجاد جو وحشت و خفقان توانسته اند آرامش قبرستاني را ايجاد نمايند.
چهت انسجام بهتر مناطق تجمعات به شرح زير اعلام مي گردد .
تمامي مسير مشهد طرقبه
تمامي مسير مشهد شانديز
انتهاي بلوار فرودگاه
انتهاي بلوار هفت تير (آب و برق)
انتهاي كوهسنگي
بلوار سجاد - چهارراه بزرگمهر

مناطق ديگر متعاقبا اعلام خواهد شد.

با تشكر
جنبش سبز مشهد  

9 ديدگاه:

Anonymous گفت...

و اما چهارشنبه سوری
بزارید دقیقا بگم براتون چی میشه
طبق روال هر ساله در هر چهارشنبه سوری پ تعدادی بر اثر انفجارات کشته می شوند تعداد بیشتری زخمی می شوند و عده ای هم بازداشت شده و روانه زندان می شوند تا انتهای تعطیلات عید!!
اما امسال سبزها به مخ(!) خود بسیار فشار آوردند و ابتکاری به خرج دادند که مثلا هیچ کسی هم نمی فهمه و اون ابتکار به این شرح است:
آن چند نفری که همه ساله در حوادث چارشنبه سوری کشته می شوند امسال دیگه کشته نمی شوند. یعنی کشته می شوند ولی به نام جلبکان نفله شده (یا همون شهدای جنبشتون) معرفی می شوند و آن مرحوم یا مرحومه که در این حوادث فوت کرده است بدون این که روحش هم خبر داشته باشد عکسش در بالاترین و پایین ترین و فیس بوک گذاشته می شود و فریاد عمه کتی شما به آسمان می رود که آی "هوشنگ خرک دره ای" توسط دژخیمان رژیم در چارشنبه سوری سبز به شهادت رسید!!! پس ما پیروزیم ونیز بیشمار!!! =)) و این مساله چند روز مایه دلخوشی شما و سرگرمی ما می شود :دی
و اما آن عده که زخمی می شوند هم امسال به حساب تلفات چارشنبه سوری سبز نوشته می شوند و جزء جانبازان راه آزادی از آن ها تجلیل می شود
آن تعدادی از ارازل و اوباش هم که طبق روال هر ساله دستگیر می شوند خوب طبعا زندانی سیاسی که آزاد باید گردد!! می باشند و باید هرچه سریعتر آزاد گردند وگرنه به رژیم اخطار می کنیم که در صورت عدم آزادی آن ها (به پیوست موسوی و کروبی) رژیم را تا یک میلیون سال آینده ساقط خواهیم کرد.
همچنین در روز چارشنبه سور خیلی از دوستان لطف می کنن و از هر ترقه ای که دم در خونشون میترکه (حتی از این تفنگ های اسباب بازی کودکان که ترقه گوگردی دارد) فیلم برداری می کنند و گزارش لحظه به لحظه ای را در اختیار امت همیشه در صحنه ی سایت بالاترین قرار می دهند که این صدای ترقه ها پایه های حکومت را لرزانده است و دیکتاتور رفتنی است و البته در عین حال کلی کری می خوانند که این نوع عصبانیت ها و حرص خوردن ها خود گویای همه چیز هست که کی کجاش داره می سوزه!!! =))
و خلاصه این که من به شما قول می دهم که این چارشنبه سوری بسیار سبز خواهد بود و قول میدم که باعث میشه تا آخر همین هفته سایت بالاترین بدون سوژه نمونه و ایشالا از هفته آینده هم که دیگه عید و مسافرت و اینا به همه خوش بگذره :)) تا ایشالا ببینیم بعد عید حوصلتون که سرجاش اومد باز بیاین خودتونو دست بندازین
البته من از الان بگم 13 بدر سبز کار رژیم تمومه
میگی نه؟ نیگا کن!!!!

doshman گفت...

با درود
دوستان پیشنهادی در مورد لحظهٔ سال تحویل داشتم که اگر فکر می‌کنید عملی‌ است به اطلاع همه برسانیم
در لحظهٔ‌ سال تحویل به هنگام پیام خامنه‌ای همه چراغها را به مدت یک دقیقه خاموش و از پنجره‌ها مشغول هوووو کشیدن شویم همینکار را برای احمدی‌نژاد هم انجام بدهیم
تفاوت آن با الله اکبر یکنواخت بودن صدا می‌باشد که به صورت متداول شنیده میشود و همینطور به جهت کم بودن زمان، حضور مردم بیشتر و خطر آن کمتر خواهد بود افرادی که در همسایگی ساندیس خوران زندگی‌ میکنند از اینکار خودداری کنند یا به خانه دوستان یا آشنایان بروند.
در صورت موفقیت، میشود این کار را ساعت ۲۰:۳۰ یا مناسبت‌های دیگر به شرط تاریکی‌ هوا انجام داد.
لطفا زود اطلاع رسانی کنید.

Anonymous گفت...

آقای ناشناس می شه لطف کنیو و آدرس خونه مادرتونو واسه فردا شب به من و دوستان سبز بدهید؟ می خواهیم فردا که شب که شما برای سرکوب همین ترقه زن های سبز به خیابان می روید پیش مادر و خواهر و زن و بچه تون بریم یک وقت تنها نباشند و از صدای همین ترقه های سبز از ترس سکته نکنند:)گناه دارند بنده های خدا:) میبینید ما سبزها چقدر انسان دوستیم:) حتی به فکر زن و بچه ، و خواهر و مادر شما هم هستیم:) حالا هی بیائیئ تو سایتها فحاشی کنیدو حرف مفت بزنید

Anonymous گفت...

سال 1356 که اعتراضات پراکنده بود هیچ کس فکر نمی کرد که یکسال بعداز اون آن قدر اعتراضات زیاد شود که رژیم در ایران کاملا تغییر کند.تو همین زمان که شاه به مشهد سفر کرد استقبال زیادی از اون شد ولی چند ماه بعد مجبور به فرار از این کشور شد.


رژیم های دیکتاتوری چون رسانه ها را بسته و تنها صدای خود را رسانه ای می کنند می پندارند که افکار مردمشون رو دارند کنترل میکنند ولی اگر این طور بودرژیم شاه هنوز هم در این کشور حاکم بود.اون زمان هم تلویزیون مثل الان حکومتی بود و روزنامه همه یکسری مطالب مشابه هم و دور از حال و روز واقعی کشور چاپ می کردند

خلیل گفت...

سلام

اون ناشناس اولی همین یادداشت را همه جا گذاشته است بدون یک کلمه پس وپیش.

Anonymous گفت...

البته دوست ناشناس یه چیزی رو یادت رفت اونم چارشنبه سوری با شلوارای زرد دوستاته ، میدونم که شما اصصصلا اهل ترس و مرس نیستین و این برادرای گوریل انگوری یگان ویژه عرب و لبنانی و فلسطینی مزدور که خیابونارو قرق میکنن فقط برای حفظ امنیته و جان و مال و ناموس مردمه و الا مگه دیکتاتوری هم هست که کسی بخواد بگه مرگ بر اون؟ یا مگه اصلا زندانی سیاسی هم داریم؟ اصلا مگه کم آزادی اجتماعی داریم؟ آزادی سیاسی و احزاب و ووووووو فراووون... همه میدونن که هر کسی هر جور بخواد می تونه فکر کنه و حق اظهار نظر هم داره ،کسی میگه چرا اینو گفتی؟ اصلا تا حالا دیدی کسی رو تو این مملکت واسه حرف زدن یا نقد کردن ببرن زندان؟ اصلا دیدی کسی از حکومتی ها دزد از آب در بیاد ؟اعضا وزراء دولت طفلی ها میبینی چقدر بدبخ بیچاره ان؟اون رحیم؟ محصولی؟ آخییی آدم دلش کباب میشه. البته حق با توئه اونجا آدم هم می سوزه.
در ضمن کوچولوی فاحشه دفعه آخرت باشه به کشته شده های مردم توهین می کنی چه اونایی که تو جنگ بودن و تو اون موقع یا سرت تو آخور این و اون بوده یا داشتی هنوز چاردست وپامیکردی چه اونایی که تو این جریانات با رذالتهای شما جونشونوواسه این مملکت دادن.
بابت گزارشهای مردم و این جور چیزا هم جوش نزن هر چی باشه ترقه و تفنگ اسباب بازی و اینجور خبرا همنونقدر شمارو میسوزونه که ما از دیدن گزارشهای ساندیس خوری شمادر راهپیمائیهای ملللللیونی شما می سوزیم. (این عدددر فرهنگ حسین بازجو ملیون خوانده میشودو برابر با پانصد الی ششصد خالی میباشد)
ای ی ی ی برادر جان کی از فرداش خبر داره خود کودنت اصلا فکر میکردی تو این دو ماه گذشته چند تا دیکتاتور کله بشن؟ نه جوون همون آقا راستشو بگو؟
کار خدا و مردم و چی دیدی، شاید بعدیش همین دورو برا باشه شایدم بعدیه بعدیش. فقط دیرو زود داره ، همین.چارشنبه سوری نشد 13 بدر،13 بدر نشد بیستم....... خلاصه آش کشک خالته ، بخوری نخوری اونجات باید همش بسوزه.
واسا واسا ....============> ما بیشماریم ،شما با ساندیساتون چطور؟شمردی؟

Anonymous گفت...

Ta sarnegooni rejim kasif khamenei: Marg bar khamenei fased

Badeid rish in haramzadeh ra atish zad

Anonymous گفت...

یعنی دیگه بهشون نگم جلبکای نفله شده
چشم!
میگم جلبک های هلاک شده =))

Anonymous گفت...

اين آشغالي رو كه اينجا جلبك جلبك ميكنه رو ميشناسم .. صفحه فيس بوكش اينه : http://www.facebook.com/Ali.gh28 اسمش علي قربانپوره ... اين بيچاره كاره اي نيست .. يه كم بي عقله همه دوستاشم ميدونن عقل درست و حسابي نداره و فقط به خاطر عقده‌هاي زمان بچگيش (نميدونم چيكارش كردن !) اينطوري شده. خدا همه رو شفا بده ! (آمين)

ارسال یک نظر