ترانه سبز (192) - فرزندان ايران زمين (سرود انسانها) - سعيد تربتي

ترانه شاد و زيباي فرزندان ايران زمين
موزیک : محمد شمس - خواننده : سعید تربتی - شاعر : شباهنگ خورشیدی

متن ترانه :

پاشو جانم پاشواز جات علف هرزه غمو بدیم به آب
پاشو پیغوم برامون آورده این نسیم خونین پیچ وتاب

میگه پا شو با هم آتشین برقصیم بخونیم سرود نو
پاشو با ید بخونیم سرود آزادی  انسان من و تو
پاشو با ید بخونیم سرود آزادی  انسان من و تو

من و تو با این و اون بی‌ اینکه‌ های و هو  کنیم
میتونیم افق افق دنیا رو زیرو رو کنیم

پا شودنیا رودیگه فقط نبین از پس پشت پنجره
هر کی عاشقه تو میدون دلش تو نعرههاش  منفجره

پا شو بر گشته ورق وقتشه
وقتشه دستتو تو دست من بذار

پا شو بسه انتظار و خیره موندن به غبار بی سوار

پا شو دیگه  نگو از رنگ و نژاد و حزب و کیش
همه فرزند زمینیم وبه گوهر   همه خورشید  نژادیم وبرابر
همه مون بی کم و بیش

دیگه پا شو با هم آتشین برقصیم بخونیم سرود نو
پاشو با ید بخونیم سرود آزادی و انسان منو تو

من و تو با این و اون بی‌ اینکه‌ های و هو  کنیم
میتونیم افق افق دنیا رو زیرو رو کنیم


پا شو دیگه  نگو از رنگ و نژاد و حزب و کیش
پا شو با هم همه   تا قله ازادی بالنده به پیش
همه  بالنده به پیش
همه  تا آنسوی آینده به پیش
 همه  بالنده و پا ینده به پیش



لينك دانلود :
براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد. 

كليپ تصويري:



0 ديدگاه:

ارسال یک نظر