ترانه برادر بسيجي به مناسبت نمايش بسيج در روز غدير- کی قرار بود بسیج بازیچه ی دست رهبر بشه

ترانه اي دكلمه وار از سندي به نام برادر بسيجي


متن ترانه:

متن آهنگ که واقعا حرف دل ماها رو میزنه :
بیدار باش که این آهنگ تقدیم میشه به شخص تو
برادر این همون وفایی بود که می گفتی
آیا کار بسیجی شده که هر وقت رهبر بگه بیفته به جون مردم
فک می کنی این آدمایی که شما مثل دشمن خارجی باهاش برخورد می کنی هموطنتون نیستن
آخه چرا خودتو بازیچه ی قدرت طلبهایی می کنی که از تو و ایمانت بهره ی ابزاری می برن
آی برادر یکی اینجوری تو سر خواهر مادرت بزنه خوشت میاد
نه خدا وکیلی می تونی تحمل کنی
مگه این مردم چی میگن چی میخوان اصلا به این فکر کردی
با اینکه شما فحش دادی زدی کشتی زندان کردی
بازم این ملت بی گناه می ریزن بیرون فریاد می زنن
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
آقا اصلا به خدا شما رو سر کار گذاشتن
به اسم خدا و پیغمبر و نائب بر حقش
با این چک هایی که حتی دو کیلو گوشت نمی تونین باش بخرین و به شما میدن دارن وجدانتونو ازتون می خرن
تحریکتون می کنن می فرستنتون تو خیابونها خون جلوی چشاتونو می گیره
یه کارایی می کنین که وجدانن شب خوابتون می بره
دروغ میگم بگو دروغ میگی
آخه برادر من کی تو ایران نیروی نظامی و شبه نظامی زن و بچه ی مردمو تو خیابونها کتک زده که شما دارین به نام اسلام و قرآن این کارو می کنین
آخه این اسلامه
آخه این زن چه گناهی کرده که شما اینقدر باهاش دشمنینو حتی با باتوم تو سرش می زنین
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
آقا والا به خدا دارن ازت سو استفاده می کنن
کی قرار بود بسیج بازیچه ی دست رهبر بشه
این مگه اول اسمش بسیج مستضعفین نبود برادر من
اینجوری حق مستضعفینو می گیرن
بابا مردم مگه چی میگن آخه
خب تقلب شده دیگه
شما میدونی من می دونم اونی رو که کتک می زنی میدونه
دیگه عموی منم در روستای کل کوه از توابع صو معه سرا هم می دونه که تقلب کردن
شما اصلا رای ها رو تا آخر شمردی
تقلب نکردی کردی دیگه برادر بسیجی
حالا به هر دلیلی که کردی ولی کردی
یا اعتقاد داشتی یا رهبر گفته بود یا مجتبی خامنه ای دستور داد هر چی که بود
من که می دونم شما به این آقای احمدی نژادم امیدی ندارین
آخه این یارو واقعا ارزششو داره که پول خون ندا رو ببری سر سفره ی زن و بچت
خب مردم مگه چی میگن
آخه اصلا به من و تو چه که یکی میخواد روسری سرش بزاره یا نزاره
مگر شما پلیس بهشتی برادر من
دین خودشه دنیای خودشه
بابا زندگیتو بکن بزار مردم زندگیشونو بکنن
مگه دین زورکی و با ضرب چماقم میشه آخه
روز قدس زدی 13 آبان زدی
16 آذر زدی
تاسوعا و عاشورا هم زدی
تا کی دیگه برادر من
سرشکستگیش برای من و تو می مونه
پس فردا بازم مردم فردا می زنن
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
و شما می مونی لنگ در هوا
که چرا شدی دستاویز تمایلات آقا
اصلا آقا این داستان ولایتو هم تو میدونی هم من میدونم
همه میدونن که دیگه رنگی نداره
خود آقا هم ترس ورش داشته
زده به تیغ و تال رفقای قدیمیش
آقای برادر بسیجی
شما نمازتو بخون روزه تو بگیر به انتظار امام زمان بمون
کی کاری به کارت داره
ولی بزار بقیه ی مردمم همون جوری که میخوان زندگی کنن
آقا یه سال دوسال ده سال
ولی بالاخره مردم به خواستشون میرسن
همین آدمایی که شیرتون می کنن بزنین تو سر مردم
خودشون تو سوراخ موشها قایم میشن
اینا خودشون فرنگ ملک و املاک دارند
فرار میکنن میرن خارج
شما باز میفتی تو خیابونای تهرونو معلوم نیست چه بلایی سرتون بیاد
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد
آقا مردم انقلاب کردن که شما بزنین تو سر دخترشونو پسرشونو بکنین تو زندان
چرا چون اومده از خونه بیرونو فریاد میزنه مرگ بر دیکتاتور
آقای برادر بسیجی
شما میخوای بگی که با دیکتاتور موافقی
خب نیستی دیگه
برادر من من می دونم که نیستی
بابا ایمانتو به بازی گرفتن
آخه حالا ما هیچی
خواننده ایم و تو آمریکا زندگی می کنیم و به قول شما کافریم و دشمن
ولی شما خدا وکیلی این داستان هاله ی نور احمدی نژاد و باور کردی
نکردی دیگه حالا چرا می خندی نکردی
آقا گیرت آوردن
این بسیج خدا میلیون تومن سالانه بودجشه
چقدش به شما میرسه
واقعا یعنی اگه اسلامه
تو میگی می تونی بزنی تو سر خواهر مادر مردم من حرفی ندارم
ولی آخه اینجوری نیست که عزیز من
حالا یه گروه از مردم با شما مخالفن
مثل شما فک نمی کنن
باید بزنی لت و پارشون کنی حبسشون کنی
آقا این سرزمین مال همست
فقط آقای خامنه ای و طرفداراش مالک ایران نیستن که
بلوچ داریم
کرد داریم
ترک داریم
لر داریم
عرب داریم
ایراااااااااااااااااااااااااااان مال همست برادر من
هر کی یه جور فکر می کنه
ولی همه یه احساس دارن
وقتی بازی تیم ملی رو نگاه می کنن
اعتراض حق مردمه و شما با زور نمی تونی خفشون کنی
امروز می زنی فردا دوباره یه جای دیگه شلوغ میشه
آقا عیسی به کار خود
موسی به کار خود
شما بسیجی باش
بزار ما هم همون خواننده ی به قول شما کافر باشیم
ولی تو سرمون نزن جون مادرت
ایرااااان مال همست پشت قواله هیچکس نیست.


لينك دانلود:


0 ديدگاه:

ارسال یک نظر