ترانه سبز (330) - تقصير من بود - كيوسك

ترانه سبز تقصير من بود توسط گروه كيوسك در سال 1388 بعد از انتخابات در بحبوحه دستگيريها و اعترافات زندانيان سياسي اجرا شد . و به زيبايي نمايش اعتراف گيري از زندانيان را نشان ميداد. 


متن ترانه:

اگه یه جایی جنگ شد دست کسی تنگ شد
تقصیر من بود
اگه بحران آب بود هجرت سراب بود
تقصیر من بود
اگه زمستونا سردن تابستونا گرمن
تقصیر من بود
اگه جاده ها باریکن کوچه ها تاریکت
تقصیر من بود
تقصیر من بود
تقصیر من بود
ا
گه بود بحران بیکاری فقر و نداری
تقصیر من بود
جنگ اعراب و اسراییل ببر های تامیل
تقصیر من بود
بحران هویت مرگ معنویت
تقصیر من بود
ساختار زدایی از مدنیت
تقصیر من بود
تقصیر من بود
این یه اعترافه خیلی باس ببخشین
تقصیر من بود

عوام زدگی سیاسی شکست دیپلوماسی
تقصیر من بود
حذف تیم ملی با بازی احساسی
تقصیر من بود
اگه بن لادن در رفت تکون خورد قیمت نفت
تقصیر من بود
اگه از این همه وعده حوصلتون سر رفت
تقصیر من بود
تقصیر من بود
خانوم ها و آقایون عذر میخوام باعث شرمندگیه


لينك دانلود:
براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد.


   كليپ تصويري:




0 ديدگاه:

ارسال یک نظر