ترانه سبز (337)- اي همصدا با من بزن فرياد

ترانه سبز "اي همصدا با من بزن فرياد" تقديم به همه رهروان راه سبز  


متن ترانه:

      ای هم صدا با من بزن فریاد
      از ریشه برکَن، ریشه ی بیداد
      ویران کن این سامانه از بنیاد
      آوای تو، آوای من چو با هم درآمیزد
      ناقوس این فریاد ما جهان را برانگیزد
      ای همدل و ای همزبان
      گر با منی با من بخوان
      تا زهر ِ چشم آسمان،
      به چشم ستم پاشد
      از سینه ی آزاد ما
      خواهد شدن بنیاد ما،
      اسطوره ی فریاد ما
      چو با هم یکی باشد
      خورشید مشرق سرزده خونین
      شد از شقایق خاک ما رنگین
      نفرین بر این ویرانگران، نفرین
      کز نامشان،گیرد نشان، شب تیره ی سنگین
      تاریخ ما، شد لوحه ی این مقطع ننگین،
      شد دامن این مادران،
      گهواره ی پیر زمان
      کز چشمشان ، کز چشمشان
      ستاره فرو ریزد ،ستاره فرو ریزد
      هر قطره ای باران شود،
      سیلی شود غلتان شود
      توفان شود، توفان شود
      جهان را برانگیزد ،جهان را برانگیزد ...


      این شب پذیرد عاقبت پایان
      کانون ظلمت می شود ویران
      پاینده مانی خاک من «ایران»
      ای در سرشتت سرنوشت بی قراری ها
      سر می دهم در راه تو ، ای خاک بی همتا، ای خاک بی همتا،
      ای خاک بی همتا ...

...




 لينك دانلود:
براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد.


 كليپ تصويري:

0 ديدگاه:

ارسال یک نظر