ترانه سبز (338) - میکشمت آخرش - آریا آرام نژاد

ترانه سبز میکشمت آخرش از هنرمند قهرمان سبز آریا آرام نژاد به همراه مقتدی غرباوی








متن ترانه:


اتاق خالی و تنهایی و شمع 
من و سکوت و ترانه ی تردید
شکسته تو ذهن خسته من 
آخرین دریچه روشن امید 
صدای بستن درهای فردا 
تو گوشم ضجه بارون حسرت
توی دستام یک تفنگ مسلح 
توی دلم جرقه چاشنی نفرت 


شبای بارونی حرفهای پنهونی
یادت نمیاد دیگه حتی عشق من 
اونهمه خاطره از پشت پنجره 
رسیده لحظه ی تلخ جدا شدن 
... نمیزارم زنده در بری از دستم 
میکشمت آخرش یک روز با این قلب شکسته م 


خسته از این هوای مسموم
خسته از این روزای بی رحم 
پر از تسلسل هراس مرگ
ندارم از تو و ثانیه صبر
زندونی ام توی سکوت مطلق 
تو این شبهای پر آفت تکرار
رفتی و از من ترانه تردید
ساختی یک مرد شکسته و بیمار 



شبای بارونی حرفهای پنهونی
یادت نمیاد دیگه حتی عشق من 
اونهمه خاطره از پشت پنجره 
رسیده لحظه ی تلخ جدا شدن 

... نمیزارم زنده در بری از دستم 
میکشمت آخرش یک روز با این قلب شکسته م 





 لينك دانلود:
 براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد. 


كليپ تصويري:

0 ديدگاه:

ارسال یک نظر