ترانه سبز (350) - بازيگر - گروه سيركو كافه

ترانه سبز بازيگر اثري از گروه circo-cafe كه بعد از انتخابات رياست جمهوري در سال 1388 در اعتراض به نتيجه انتخابات ساخته شده است. 




متن ترانه:

طاعونمون ناخوش؛ دنبال نوشدارو
بی پول و درمونده، در شکار یه هالو
من چپ برم یا راست، نون در کجاست امروز
اوضاع قمر عقرب، مقصد کجاست
عمری به دنبال کف رفتن از مردم، گاهی شتر مرغ و گاه رای این مردم
قصه در این وادی هر چند بسیار است
هر چی شنیدیم ما؛ تکرار تکرار است
در صفحه بازی مردم حیرانند
ملت در خواب و مهره‌ها رقصانند

بسه دروغ بسه دیگه بسه، به فاک رفت رای ملت

من جیب بر شهرم، شرمی تو کارم نیست
هر چند کمی مشکل، روزگارم بد نیست
بازی‌گرم امروز، در نقش رندانم
عاشق کش امروز، فریاد کش فردا
خنده ام ز تنهایی است، یاری کنارم نیست
خنجر کشم به هر کس، ناکس که یارم نیست
قصه در این وادی هر چند بسیار است
هر چه شنیدیم ما، تکرارِ تکرار است
در صفحه بازی مردم حیرانند
ملت در خواب و مهره‌ها رقصانند

بسه دروغ بسه دیگه بسه، به فاک رفت رای ملت

عمری به دنبال کف رفتن از مردم، گاهی شترمرغ و گاه رای این مردم
من چپ برم یا راست، نون در کجاست امروز
اوضاع قمر عقرب، مقصد کجاست
عیبم مکن مشتی، این دست تقدیر است
تو مطرب و ساقی، من مرد بازیگر
سبز است در و دشت، سبز است چمن در ذات
هر چند شنیدیم ما نقاش بسیار است

هیهات من الذله به فاک رفت رای ملت

یاری کنارم نیست
خنجر کشم به هر کس، ناکس که یارم نیست
قصه در این وادی هر چند بسیار است
هر چه شنیدیم ما، تکرار تکرار است

لينك دانلود:  
براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد. 

   كليپ تصويري:

0 ديدگاه:

ارسال یک نظر