ترانه سبز(363) - قاصد سپيده - حسام فرياد

ترانه سبز قاصد سپيده كاري زيبا از حسام فرياد

متن ترانه:

قاصد سیپده
 قاصد سپیده

من قاصدِ سپیده
من اشکِ آفتابم
شبنم نگار ِ رویا
با واژگانِ آبم
گلواژه ام محبت
چخماق ِ شعر ِ من خون
قلبم همیشه عاشق
شوقم همیشه افزون

من خَطِ اولِ صبح
پایانِ جمله ِ شب
آغاز ِ فصل ِ آغاز
از نو شدن لبالب 2

در شعر ِ ساده ِ من
حرفِ دل ِ سپیدار
صد شهر ِ غُصه مدفون
صد باغ ِ قِصه بیدار
یک دشت واژهِ خیس
در راز ِسینه دارم
خونِ بنفشه در من
من ابر ِ ژاله بارم 2

من خَطِ اولِ صبح
پایانِ جمله ِ شب
آغاز ِ فصل ِ آغاز
از نو شدن لبالب 2

در فصل ِزرد ِ خُفتن
من باور ِ طلوعم
من رَفتن ِ همیشه
دیباچهِ شروعم
با کوله ای پُر از یاس
با چشم ِ خیس ِ باران
تُندر به دست ، زخمی
اینک منم غزلخوان 2

من خَطِ اولِ صبح
پایانِ جمله ِ شب
آغاز ِ فصل ِ آغاز
از نو شدن لبالب 2


لينك دانلود:
براي دانلود فايل صوتي اينجا را كليك كنيد.

كليپ تصويري:




0 ديدگاه:

ارسال یک نظر