دیدار آریا آرام نژاد هنرمند جنبش سبز با مادر سهراب اعرابی



آریا آرام نژاد هنرمند و خواننده حامی جنبش سبز که خود مدتی زندانی بود به دیدار پروین فهمی مادر سهراب اعرابی از شهدای جنبش سبز رفت.

به گزارش کلمه، آریا آرام نژاد در آخرین آهنگ خود به نام دلتنگی که برای میرحسین موسوی منتشر کرده از مادر سهراب نیز یاد کرده است.

وی در صفحه فیس بوک خود درباره دیدار با مادر سهراب اعرابی اینگونه می نویسد:

آسانسور به طبقه چهارم رسید ، پروین فهیمی درب را گشود.دلم ریخت. این مادر سهراب بود. وقتی روبرویم نشست ، درد عمیقی در چشمانش حس کردم و هزار حرف نگفته …

نمی دانستم چه باید بگویم ، نمی خواستم کلماتم سوهان روحش شود و مرور خاطرات آزرده اش کند. روی دیوار های پر بود از عکسهای سهراب و در کنار مبلها میزی که رویش شمع های سبز با نام های ندا ، سهراب ، اشکان ، محسن ، امیر و …

از سهراب برایم گفت و من فقط سعی می کردم که اشکهایم جاری نشود …

وقتی گفت: که از خون فرزندم می گذرم به شرط آزادی همه زندانیان سیاسی، بزرگی اش به حیرتم وا می داشت ، آخر او مادر است و داغ فرزند فراتر از تصور ما…

او گفت: سهراب من رفت و هرگز باز نخواهد گشت . درست می گفت ! گفتم: مادر، روزی بر میدان های شهر نام فرزندت بلند و با افتخار خواهد درخشید …
خداحافظی سختی بود  قول دادم که دوباره به او سر بزنم .از خانه اش بیرون زدم ، اما گوشه ای از قلبم را همانجا، جا گذاشتم




 …مجموعه ترانه هاي سبز با لينك فايل صوتي، متن ترانه، كليپ تصويري و  توضيحات كامل

0 ديدگاه:

ارسال یک نظر